укр
eng
рус
(044) 521-11-40
(099) 260-75-75
img

Повний спектр юридичних і консалтингових послуг для корпоративних клієнтів, індивідуальних підприємців та фізичних осіб

Про компанію

Новини компанії

20
СІЧ
2016

Зміни до законодавства у сфері реєстрації бізнесу

Шановні клієнти та колеги!

Звертаємо Вашу увагу, що з 1 січня 2016 року діє нова редакція ЗУ  «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань» (надалі – Закон) (зі змінами, внесеними ЗУ «Про внесення змін до Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців" та деяких інших законодавчих актів України щодо децентралізації повноважень з державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань» від 26.11.2015 № 835-VIII).

Розглянемо основні зміни, які відбулися в сфері державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань:

1. Новою редакцією Закону запроваджено портал електронних сервісів та передбачено створення персонального кабінету для кожної юридичної особи, громадського формування та фізичної особи-підприємця (через який заявники матимуть безоплатний доступ до документів, поданих для проведення реєстраційних дій, відомостей про результати їх розгляду, а також доступ до документів, що містяться в реєстраційній справі таких осіб в електронній формі).

2. Поширення принципу екстериторіальності на всю територію України, що дозволить суб’єктам державної реєстрації подавати документи для здійснення реєстраційних дій в межах території України незалежно від місця знаходження реєстраційної справи.

3. Закон передбачає можливість зупинення розгляду документів, що подаються для державної реєстрації, для усунення недоліків на строк до 15 календарних днів. У разі подання протягом цього строку документів, необхідних для усунення підстав для зупинення розгляду документів - розгляд документів поновлюється.

Встановлено вичерпний перелік підстав для зупинення розгляду документів, поданих для державної реєстрації: подання документів або відомостей не в повному обсязі; невідповідність документів вимогам до оформлення, що передбачені Законом про реєстрацію; невідповідність відомостей, зазначених у заяві про державну реєстрацію, відомостям, зазначеним у документах, поданих для державної реєстрації, або відомостям, що містяться в Єдиному державному реєстрі; невідповідність відомостей, зазначених у документах, поданих для державної реєстрації, відомостям, що містяться в Єдиному державному реєстрі; невідповідність реєстраційного номера облікової картки платника податків або серії та номера паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовилися від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків, повідомили про це відповідний контролюючий орган і мають відмітку в паспорті про право здійснювати платежі за серією та номером паспорта) відомостям, наданим в рамках інформаційної взаємодії; несплата адміністративного збору або сплата не в повному обсязі; подання документів з порушенням встановленого законодавством строку для їх подання.

Варто також відзначити, що з 01 січня 2016 року значно збільшено розмір адміністративного збору за державну реєстрацію змін та надання відомостей з ЄДР.

За державну реєстрацію змін до відомостей про юридичну особу у 2016 році доведеться заплатити 410 грн. (у 2015 році платили 60,90 грн.). За державну реєстрацію на підставі документів, поданих в електронній формі, ставка адміністративного збору дещо нижча – 310 грн.

За можливість проведення державної реєстрації змін у скорочені строки (протягом 6 або протягом 2 годин після надходження документів, поданих для державної реєстрації),  доведеться заплатити додатково до суми адміністративного збору плату у подвійному або п'ятикратному розмірі адміністративного збору відповідно. Для юридичних осіб, за умови подання паперових документів, сума доплати становитиме 820 грн. - за проведення державної реєстрації змін протягом 6 годин, та 2050 грн. – протягом 2 годин.

Витяг з ЄДР у паперовій формі в 2016 році коштуватиме 70 грн.

Варто зауважити, що згідно з новим законом виписка з ЄДР буде видаватися лише за результатами проведення реєстраційних дій та для проставлення апостилю. У всіх інших випадках видаватиметься витяг.

Закон передбачає можливість оскарження дій та бездіяльності державного реєстратора до Міністерства юстиції України та його територіальних органів. Строк розгляду та вирішення скарги не може перевищувати 45 календарних днів.

Принагідно повідомляємо, що 13 січня 2016 року набрав чинності Наказ Міністерства юстиції України від 06.01.2016 №15/5 "Про затвердження форм заяв у сфері державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань", яким затверджено форми заяв у сфері державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців.

Форми зазначених заяв Ви можете завантажити на нашому сайті у Розділі «Документи та форми».

19
СЕР
2016

НБУ відмінив вимогу надання актів цінової експертизи

Шановні клієнти та колеги, Звертаємо Вашу увагу, що вчора 18.08.2016 р. Національний банк скасував вимогу щодо надання акту цінової експертизи Державного інформаційно-аналітичного центру для здійснен

08
КВІ
2016

Участь КД Консалтинг у Круглому столі, проведеному Міністерством юстиції України

Сьогодні, 08 квітня 2016 р., директор та партнер юридичної та консалтингової фірми «КД Консалтинг» Ольга Чабала взяла участь у Круглому столі «100 днів діяльності Комісії з питань розгляду скарг у сфе

(044) 521-11-40
(099) 260-75-75

03680, м.Київ, вул. П. Любченка, 15
E-mail: kd@kdconsulting.com.ua